18 december, 2025
benefit

Stel je de volgende situatie voor: je zit tegenover een veeleisende klant. De investeerder stelt een gedetailleerde vraag over de technische parameters van een schuifpui, vraagt om onmiddellijke overlegging van het certificaat en vraagt om de montagehandleiding. De tijd tikt weg en je voelt dat het lot van het contract aan een zijden draadje hangt. Moet je je contactpersoon bellen? Nee. Een paar klikken zijn genoeg.
Als distributeur van kozijnen en deuren weet je heel goed dat alleen het product tegenwoordig niet meer genoeg is. Klanten kopen zekerheid, competentie en professionaliteit. Precies daarom hebben we het platform benefit Eko‑Okna gecreëerd – een kenniszone die jouw troef achter de hand is tijdens elk verkoopgesprek.
Het benefit-platform is niet zomaar een verzameling documenten. Het is een tool die is ontworpen met het oog op jouw werkcomfort en het opbouwen van een imago als expert. We begrijpen dat de kozijnenmarkt dynamisch verandert en het aantal systemen en oplossingen duizelingwekkend kan zijn. Benefit schept orde in deze wereld en geeft je 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot kennis. Dankzij dit platform bent u als Eko-Okna-partner altijd een stap voor op de concurrentie.
Het platform is verdeeld in intuïtieve secties zodat je razendsnel kunt vinden wat je zoekt. Zo vertalen de verschillende functionaliteiten zich naar jouw business:
Je hebt altijd actuele materialen bij de hand. Je kunt de klant doorsneden, visualisaties en technische gegevens presenteren op een computer- of tabletscherm, waarmee je een moderne verkoper wordt.
Je bouwt vertrouwen op. Eist de klant een bevestiging van de kwaliteit? Je downloadt het juiste document in enkele seconden en verstuurt het per e-mail nog tijdens de vergadering. Dat is professionaliteit die de verkoop sluit.
Duidelijke regels betekenen veilig zakendoen. Toegang tot voorbeelden van garantiebewijzen stelt je in staat de klant nauwkeurig te informeren over de bescherming na aankoop, wat voor veel investeerders een zeer belangrijk argument is.
Minder klachten, meer gemoedsrust. Door deze materialen te delen met je montageploegen of eindklanten, minimaliseer je het risico op fouten op de bouwplaats en zorg je voor een langere levensduur van de producten.
Neem je een nieuwe medewerker aan? Of wil je je kennis over nieuwe producten in het aanbod van Eko-Okna opfrissen?
In de producthandleiding vind je videomaterialen en presentaties die de werking van raam-, deur- of rolluiksystemen uitleggen. Dit bespaart je tijd en geld die je anders aan externe trainingen zou moeten besteden. Met het benefit-platform wordt jouw team de best geïnformeerde groep adviseurs in de regio.
Onthoud dat benefit Eko-Okna een gesloten zone is, die alleen toegankelijk is voor onze handelspartners. Dit is een onderscheiding en garantie dat je toegang krijgt tot unieke knowhow die niet beschikbaar is voor willekeurige personen.
Maak je nog geen gebruik van het benefit-platform? Bouw aan je expertstatus met alle kennis binnen handbereik. Registreer je: benefit.ekookna.com
Direct contact: +48 32 459 15 00 Contact alleen voor nieuwe zakelijke klanten. Gesprekskosten volgens de prijslijst van de operator.
E-mail: offerte@ekookna.nl nieuweklant@ekookna.nl Contact alleen voor zakelijke klanten.
Eko-Okna S.A.
Kornice, ul. Spacerowa 4
47-480 Pietrowice Wielkie
NIP: 6391813241
KRS: 0000586067