Garantie en service

Eko-Okna S.A. geeft garantie voor al haar producten.

De lengte van de garantieperiode is afhankelijk van het type product. Garantiegegevens zijn opgenomen in de garantiekaarten die zijn gewijd aan een bepaald product. Een lijst met producten die onder de garantie vallen, is altijd op de factuur.

Wilt u een klacht indienen of service ploeg aanvragen?

De garantieperiode begint met de datum van aankoop.

Garantie-reparaties worden uitgevoerd door een geautoriseerde bedrijf vanuit eko-okna uitgevoerd.

Een klacht indienen: klachtenafdeling@ekookna.pl

Invul formulier: Klant naam; Bestellingnummer; Positie; Datum van berekening (vertrek); Beschrijving van de klacht; Klant verwachtingen; Eindklant adres; Foto's.


Downloadbare bestanden

Hier vindt u alle documenten met betrekking tot garantie en service.

DOWNLOADBARE BESTANDEN

EKO-OKNA S.A.
Kornice, ul. Spacerowa 4, 47-480
Pietrowice Wielkie
NIP: 6391813241, KRS: 0000586067

Onze website gebruikt internet-tags zoals cookies om persoonsgegevens te verzamelen en te verwerken om inhoud en advertenties te personaliseren en om het verkeer naar websites, apps en het internet te analyseren. Cookies zijn computergegevens die worden opgeslagen in bestanden en opgeslagen op uw eindapparatuur (d.w.z. uw computer, tablet, smartphone, etc.), die de browser naar de server stuurt telkens wanneer de pagina vanaf dat apparaat wordt geopend, terwijl u sites op het internet bezoekt.