30 juni, 2022

Serv-e-Go van Somfy - schakel over naar configuratie op afstand met eko4u

eko4u


Wist je dat 60% van de mensen die slimme apparaten in huis hebben hun systeem verder willen uitbreiden? Bovendien zou volgens onderzoek in opdracht van Somfy maar liefst 66% van de mensen die zo'n oplossing niet hebben, deze thuis willen installeren. Daarom mag u bij uw klanten een groeiende vraag naar dit soort oplossingen verwachten. In dit artikel ontdek je hoe Somfy's Serv-e-Go het gemakkelijk maakt om de smart home-systemen van je klanten op afstand te configureren.

Nu al kunnen buitenjaloezieën, garagepoorten of poorten van eigendommen (om nog maar te zwijgen van verlichting of verwarming) deel uitmaken van een slimme woning. Hieruit volgt dat onze huizen een geavanceerd systeem worden, dat vooral moet voorzien in:
  • gebruiksgemak,
  • veiligheid,
  • energiebesparend.

Slimme huissystemen

Uit een onderzoek van Somfy blijkt dat bijna 40% van de respondenten smarthome-apparaten of -systemen heeft. Het is goed om te bedenken dat dit marktsegment zich de afgelopen jaren sterk heeft ontwikkeld. Tot een paar jaar geleden betekende smart home alleen enkele slimme apparaten. Momenteel is het doel om het hele huis te automatiseren. Dit vereist op zijn beurt geavanceerde kennis.

En wat betekent dit voor uw bedrijf? Wanneer u automatische rolluiken of poorten aanbiedt, moet u ze niet alleen goed configureren, maar in geval van een gemelde storing - snel reageren en ze reparerenDe tool voor het op afstand bewaken en beheren van slimme apparaten - Somfy Serv-e-Go - komt hier te hulp.

Serv-e-Go: snelle smart diagnose vanuit uw kantoor

Heeft uw klant een storing gemeld aan een smart rolluik, garagedeur of huispoort? U hoeft niet meer naar uw klant te reizen om het probleem te diagnosticeren. Met de Serv-e-Go app kunt u op afstand controleren waarom een slim systeem defect is. Het resultaat - u bespaart niet alleen tijd, maar u reageert vooral snel op crisissituaties zoals storingen.

Het is een goede aftersalespraktijk om constant toezicht te houden op het smart systeem van uw klanten. En dit zal zeker gewaardeerd worden door uw klant.

Serv-e-Go: hoe kunnen we u helpen?

Wilt u aan de slag met Serv-e-Go, de tool die wordt gebruikt om op afstand service en onderhoud te verlenen aan het smart home-systeem van uw klant, maar weet u niet hoe? Spreek met ons tijdens een gratis consultatie. Dankzij de opleiding die wij hebben gekregen bij de vertegenwoordigers van Somfy, kunnen wij u helpen met de nieuwe technologische oplossing die de Serv-e-go tool is.


Monika Georg

tel.: +48 798 949 010
email: info@eko4u.com
Welkom bij mijn Linkedin netwerk


Bron:

1. https://www.somfy.pl/nasze-projekty/aktualnosci/2021-11-09-smart-home-coraz-bardziej-popularny-73-proc-respondentow-deklaruje-chec-jego-wdrozenia

2. https://www.bankier.pl/wiadomosc/Inteligentne-domy-Coraz-wiecej-nieruchomosci-w-Polsce-jest-smart-8164564.html


Aandeel

Zie ook


Eko-Okna S.A.
Kornice, ul. Spacerowa 4
47-480 Pietrowice Wielkie
NIP: 6391813241
KRS: 0000586067

Olszyny 9
44-373 Wodzisław Śląski

Naftowa 23
47-225 Kędzierzyn-Koźle