27 april, 2023
eko4u
Waarom al bij de bestelling van ramen horren aanbevelen aan de klant?De aanschaf van ramen is een aanslag op het budget, dus klanten vergeten vaak of houden geen rekening met de extra kosten. Want bijna niemand denkt aan horren als een oplossing die vroeg of laat van pas komt. Daarom is het een goed idee om ze de klant al bij de bestelling van de ramen aan te bieden.
Zoals elk jaar neemt de belangstelling voor horren in de lente- en zomerperiode toe (grafiek).
Bron: Google Trends.Dus grijp de kans om uw verkoop te verhogen, en met ons kunt u 'een stap verder gaan'. U kunt het horren seizoen in uw bedrijf het hele jaar door laten duren. Hoe doet u dat? Beveel ze al aan bij uw klanten wanneer ze hun ramen bestellen.
Hier zijn argumenten die uw klant al bij het bestellen van ramen aan horren kunnen doen denken.
Het is de moeite waard om het hele jaar door aan horren te denken. Waarom? Omdat door uw klant het juiste net voor te stellen, u hem kunt helpen zijn problemen op te lossen. Bijvoorbeeld, als uw klant:
En bovendien kan uw klant dankzij de virtual reality VR op window4u de horren met eigen ogen in huis zien, nog voordat hij ze koopt.
Meer weten over horren? Bekijk onze kennis zone site.
Wist u dat u in eko4u een offerte voor horren kunt opstellen en deze vervolgens via de app kunt versturen ter controle door uw verantwoordelijke ? Dit is een goede oplossing omdat:
Heb je nog geen eko4u account? Registreer je of vraag je verantwoordelijke om je een uitnodiging te sturen en begin zo snel mogelijk met het opstellen van offertes via de app.
Direct contact: +31 202 490 999 Gesprekskosten volgens de prijslijst van de operator.
Eko-Okna S.A.
Kornice, ul. Spacerowa 4
47-480 Pietrowice Wielkie
NIP: 6391813241
KRS: 0000586067
Olszyny 9
44-373 Wodzisław Śląski
Naftowa 23
47-225 Kędzierzyn-Koźle