30 maart, 2023

Wat als u uw klant in staat zou stellen het kozijn te visualiseren voordat hij het koopt?

eko4u


Jaar na jaar verwachten klanten "meer" van ramen en deuren distributeurs. En dit zou niemand moeten verbazen - ramen en deuren worden immers niet elke dag gekozen. Wilt u uw klant helpen een aankoopbeslissing te nemen? Gebruik toegevoegde realiteit AR op window4u om hen te laten zien hoe hun droom kozijn eruit zou kunnen zien op de gevel van hun huis, nog voordat ze kopen.

"In 2022 hebben bedrijven hun aandacht gericht op een volledig nieuwe benadering van het presenteren van het productaanbod van een bedrijf met behulp van toegevoegde reality (AR)-technologie. Het is AR-visualisatie die de weg is geworden voor de besluiteloze klant. Volgens het onderzoek is 42% van de klanten ervan overtuigd dat AR hen zou helpen sneller een aankoopbeslissing te nemen." *


Hieruit volgt dat toegevoegde realiteit technologie een krachtig instrument is met vele mogelijkheden. Ontdek daarom 3 redenen waarom het de moeite waard is om AR toe te passen in jouw bedrijf.


1. U zult gemakkelijker de twijfelaars overtuigen...

Volgens het verslag "De evolutie van B2B verkoop in de bouw sector", toegevoegde realiteit technologie is een goede manier om een onbesliste klant te overtuigen. Geen wonder - als je de klant al ter plekke kunt laten zien hoe zijn raam, deur of hek eruit komt te zien! En juist de mogelijkheid om "met eigen ogen" te zien, maakt het nemen van een besluit zeker gemakkelijker.


U zorgt voor het comfort van keuze

Gouden eik of grafietkleur? Premium of standaard raam? Wat dacht u van schuifdeuren? Met AR-technologie geeft u de klant het gemak om verschillende configuraties en opties te bekijken voordat hij een aankoop doet. Zo minimaliseert u het risico dat de klant ontevreden is over zijn beslissing. En dit is een belangrijke stap naar het opbouwen van een positief imago van uw diensten.


U zult zich lokaal onderscheiden van anderen

"Opvallen of ten onder gaan" is ongetwijfeld de sleutel tot het succes van elk bedrijf. Vandaar het belang om de klant 'iets' meer te bieden dan de concurrentie. Eén van de manieren is om te focussen op moderne, digitale oplossingen, bijvoorbeeld op AR-technologie. Denk je dat je deze oplossing niet kunt betalen? Kijk dan eens naar de window4u app, waarmee u zich lokaal kunt onderscheiden door uw klanten van AR-visualisaties te voorzien.

Wilt u de eko4u montage mobiele app testen?

Een goede gelegenheid om te zien hoe onze applicatie werkt is om ons te bezoeken tijdens de beurs. Wilt u weten waar wij aanwezig zullen zijn? Volg ons dan op FB eko4u.

En als u wilt zien hoe de app van pas komt in uw montageproces, download hem dan vandaag nog op uw smartphone.

Verkoop- en marketingrapport "Evolutie van B2B-verkopen in de bouwsector" hier beschikbaar.

Aandeel

Zie ook

Eko-Okna S.A.
Kornice, ul. Spacerowa 4
47-480 Pietrowice Wielkie
NIP: 6391813241, KRS: 0000586067

Onze website gebruikt internet-tags zoals cookies om persoonsgegevens te verzamelen en te verwerken om inhoud en advertenties te personaliseren en om het verkeer naar websites, apps en het internet te analyseren. Cookies zijn computergegevens die worden opgeslagen in bestanden en opgeslagen op uw eindapparatuur (d.w.z. uw computer, tablet, smartphone, etc.), die de browser naar de server stuurt telkens wanneer de pagina vanaf dat apparaat wordt geopend, terwijl u sites op het internet bezoekt. Informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens