12 april, 2021

E-commerce in de timmerindustrie deel I (eko4u)

Ramen

In een tijd waarin face-to-face contacten beperkt zijn, verplaatsen veel bedrijven hun activiteiten naar het internet. De nieuwe situatie is een motivatie voor ontwikkeling geworden - bij Eko-Okna bieden wij een veilig en handig hulpmiddel. Business platform eko4u is een oplossing waarmee u zich niet alleen in de huidige realiteit, maar ook op de e-commerce markt kunt vinden. Het is een vriendelijke plaats op Internet voor zowel de fabrikant als de distributeur. Ook de detailhandelklant profiteert, omdat hij nog sneller en efficiënter wordt bediend.

E-commerce

De vermindering van het aantal rechtstreekse handelscontacten is ongetwijfeld een uitdaging voor vele industrieën, waaronder de houtbewerkingsindustrie. De nieuwe situatie vereist nieuwe instrumenten, aangepast aan de realiteit en de veranderende behoeften van zowel distributeurs als klanten. In Eko-Okna hebben wij gekozen voor brede flexibiliteit en samenwerking - ook bij het werken aan een moderne oplossing voor de huidige tijd.

Het eko4u-platform - u hebt alles en overal onder controle

Hoe georganiseerd het werk van onze partners ook is - dankzij het eko4u-platform hebben ze alles onder controle. Zelf offertes aanmaken, de bestelstatus, het leveringsadres en de leveringsdatum controleren, het facturatiesysteem bedienen en het klachtenformulier versturen - alle functionaliteiten zijn intuïtief. Het eko4u-platform maakt een uitgebreid orderbeheer mogelijk op één plaats en letterlijk van overal ter wereld.

E-commerce

Ondersteuning en online training zonder grenzen

Wanneer onze zakenpartners ondersteuning nodig hebben, kunnen zij altijd een beroep doen op de hulp van onze docenten van Eko-Okna. Meer dan 30% van de distributeurs in de houtbewerkingsindustrie hebben al van de eko4u-opleiding geprofiteerd. Hiertoe behoren niet alleen bedrijven uit Polen, waarmee wij samenwerken, maar ook uit Tsjechië, Duitsland, Italië, Nederland, België en Frankrijk.

De deskundigen die eraan deelnemen, geven uitleg over technologische kwesties in verband met ramen, deurpanelen, poorten en rolluiken. Deze kennis stelt ons in staat een nog hoger niveau van samenwerking, maar ook van klantenservice te bereiken.

Eko-Okna leert nog steeds

E-commerce vereist flexibiliteit, niet alleen in de houtbewerkingsindustrie. Wij zijn ons hiervan bewust en daarom staan wij open voor feedback van eko4u gebruikers. Wij leren ook bij, waardoor het platform voortdurend kan worden verbeterd. Het wordt een nog beter verkoopinstrument en beantwoordt aan de behoeften van het dagelijkse werk van de distributeurs, bv. wanneer het gaat om functies in verband met financiën. De nieuwe manier om mark-ups toe te voegen stelt u in staat samen te werken met de klant op één scherm, terwijl u samen de schrijnwerkerij configureert.

Eko4u is een praktisch hulpmiddel voor timmerbedrijven. Het is ook een vriendelijke plaats op het web, die een vlotte samenwerking tussen de fabrikant en de distributeur mogelijk maakt. Intuïtief te gebruiken verkoopplatform verbetert het verkoopproces en het contact met de eindkl

Zo kunt u comfortabel en efficiënt werken, waar u ook bent. Neem contact op met onze consultant en ontdek zelf hoe het eko4u-platform het werk in uw bedrijf zal vergemakkelijken.