01 augustus, 2023

Eko-Okna heeft een jubileum online herinneringsboek gecreëerd

initiatieven

Eko-Okna nodigt iedereen uit om hun 25-jarig jubileum gezamenlijk te vieren. Er is een speciale website gecreëerd waar klanten hun herinneringen aan het bedrijf kunnen delen.

Dit is een kans om de onvergetelijke momenten die in een kwart eeuw zijn verzameld, voor altijd vast te leggen. En er is veel om terug te kijken!

Gezamenlijk succes

– Dit is een bijzonder jubileum dat we graag samen met onze klanten willen vieren. Vanaf het begin van onze activiteiten hebben we gestreefd naar het creëren van producten van de hoogste kwaliteit en het opbouwen van langdurige zakelijke relaties. Door de jaren heen hebben we het genoegen gehad om samen te werken met vele raam distributeurs die bijgedragen hebben aan ons succes. Nu willen we hen uitnodigen om die herinneringen te delen – legt Marzena Bauerek, hoofd van de marketingafdeling, uit.

Vertel wat je wilt

Om je herinnering toe te voegen, moet je de jubileumwebsite www.ekookna25.pl bezoeken en het daar geplaatste formulier invullen. Je hoeft geen ervaring met schrijven te hebben om je verhaal te delen. Het kan een korte anekdote zijn, een inspirerende boodschap, een foto die een bijzonder moment weergeeft of zelfs een korte mening. Iedereen kan zijn verhaal vertellen op de manier die voor hem of haar het meest geschikt is.

– Het jubileumjaar is een tijd om terug te kijken en vooruit te plannen. Laten we dit samen beleven en bedenken hoeveel we in de komende 25 jaar kunnen bereiken. We zien je op onze jubileumwebsite – besluit Marzena Bauerek.

Adam Wita
redakcja@ekookna.pl