27 januari, 2023

Eko-Okna leider op Facebook onder raamproducenten

prijzen


Het Instituut voor Internet- en Social Media Onderzoek heeft een rapport opgesteld over de activiteit van raamproducenten op Facebook. De fanpagina van het merk Eko-Okna S.A. werd leider.

In december 2022 wekte het officiële Facebook-profiel van het bedrijf Eko-Okna S.A. de meeste interesse op bij internetgebruikers, wat hen naar de eerste plaats in de ranking bracht. Het bedrijf publiceerde 29 posts en behaalde 4,4 duizend interacties van internetgebruikers.

– We voeren consequent onze strategie uit, waarbij we de nadruk leggen op een campagne op sociale media. Dit jaar, naast het jubileum van het 25-jarig bestaan van het bedrijf, hebben we premières van nieuwe producten gepland, dus we zullen nog meer aanwezig zijn in sociale media – zegt Marzena Bauerek, hoofd van de marketingafdeling bij Eko-Okna.

Het Instituut voor Internet- en Social Media Onderzoek voert unieke landelijke studies uit op het gebied van effectief bereiken van communicatie naar ontvangers in social media kanalen en internet, evenals analyse van sentiment en emoties met betrekking tot sociale verwachtingen.

Agata Paszek
redakcja@ekookna.pl

Aandeel

Zie ook


Eko-Okna S.A.
Kornice, ul. Spacerowa 4
47-480 Pietrowice Wielkie
NIP: 6391813241
KRS: 0000586067

Olszyny 9
44-373 Wodzisław Śląski

Naftowa 23
47-225 Kędzierzyn-Koźle