30 oktober, 2022

Eko-Okna S.A. met de titel Marktleider in Kozijnen 2022

prijzen

De producent uit Kornice heeft de prestigieuze onderscheiding "Marktleider in Kozijnen 2022" ontvangen in het segment van kunststof ramen in Polen. De prijzen werden uitgereikt op 18 oktober tijdens het Nationaal Forum van Kozijnen 2022 in Ożarów Mazowiecki.

De editie van dit jaar van het Nationaal Forum van Kozijnen werd gehouden onder het motto "Nieuwe markten – nieuwe kansen". Het hoofdthema van de bijeenkomst was de export van Poolse kozijnen, die in de nabije toekomst cruciaal kan blijken voor de verkoopresultaten. Al meer dan tien jaar monitort het Centrum voor Branch Analyse veranderingen in de markt van bouwkozijnen en publiceert het regelmatig een ranking van bedrijven in deze branche. Elk najaar organiseert het, in samenwerking met de redactie van het Branch Forum, het Nationaal Forum van Kozijnen, waar bedrijven – leiders in de verkoop in deze branche – worden onderscheiden.

Eko-Okna is de grootste producent van ramen in Polen en een van de toonaangevende producenten van kozijnen in Europa. Actief op de markt sinds 1998. Hun aanbod omvat niet alleen PVC-ramen en deuren, maar ook stalen, aluminium en houten, evenals een breed scala aan rolluiken, jaloezieën, horren, garagepoorten, hekken en pergola's.

– De titel Marktleider in Kozijnen is een grote eer voor ons, waarvoor we dankbaar zijn. We verzekeren dat we niet op onze lauweren zullen rusten, maar zullen blijven werken met de grootste zorgvuldigheid. We luisteren naar de behoeften van klanten en introduceren innovatieve producten op de markt die niet alleen goed verkopen, maar ook trends zetten in de kozijnenbranche – zegt Michał Maciejewski, directeur van Eko-Okna.

Agata Paszek
redakcja@ekookna.pl