07 februari, 2023

Eko-Okna zetten trends en introduceren digitale catalogussen

initiatieven

Onder marketingmaterialen genieten catalogussen nog steeds van grote belangstelling. Het bedrijf Eko-Okna S.A. is een pionier in innovatieve oplossingen, door deze in digitale vorm te introduceren.

Een gemiddelde Pool verbruikt 143 kg papier per jaar. Om deel te nemen aan de paperless beweging en bij te dragen aan de vermindering van papierverbruik, en daarmee de beperking van bomenkap, hebben we gedrukte catalogussen vervangen door hun digitale versie. Dit is een innovatieve en tegelijkertijd ecologische oplossing, die nog beter tegemoetkomt aan de behoeften van klanten.

Sneller, beter, efficiënter

Klanten krijgen een kaart waarop een QR-code staat. Na het scannen ervan krijgen ze toegang tot de voortdurend bijgewerkte catalogussen. Een andere mogelijkheid, naast het scannen van de code, is het gebruik van NFC-technologie, dan volstaat het om de kaart dicht bij de smartphone te brengen.

– Tot voor kort waren gedrukte catalogussen en telefonische bestellingen de standaard voor B2B klantenservice. De koper van vandaag is veel technologisch geavanceerder en maakt graag gebruik van technologische innovaties – zegt Marzena Bauerek, hoofd van de marketingafdeling.

Digitale catalogussen hadden hun première op de BUDMA-beurs in Poznań en werden positief ontvangen door klanten die het vervangen van gedrukte catalogussen door hun online versie waardeerden.

Eko-Okna zet in op ecologische oplossingen

Catalogussen in digitale versie zijn een stap van het bedrijf richting zorg voor het natuurlijke milieu en de zero waste filosofie. Bovendien is een online catalogus ook handiger in gebruik, omdat het mogelijk maakt om het actuele aanbod van kozijnen op elk gewenst moment, plaats en op elk apparaat te bekijken.

Agata Paszek
redakcja@ekookna.pl